Zjisteni IP druhe strany na urcitych protokolech

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 31 08:45:55 CEST 2000

| Odesílatel: Michal Samek <spec_list na tony.cz>

SMTP

Trvalo to asi tak 2 dny na 486-100

| Opravdu? Tak to se mi asi nepovedlo tak, jak jsem chtel.
| Myslel jsem, ze pri zakazanem relay stejne sendmail prevezme
| kazdou zpravu (co kdyby tam bylo neco pro lokalni uzivatele) akorat
| odmita vse, co neni vylozene pro nej... Kazdopadne nechapu, co
| je na tom 'majlovani' tak slozite, ze bych mel mesic studovat
| rucni konfigurovani sendmajlu. Vyhodit sendmail???

Ja to mel na eximu. Konfiguruje se docela prijemne, ma velike moznosti, ale
chce to opravdu cist velmi pozorne manual a byt u nich v konferenci, popr.
mit nekoho znameho, kdo mu rozumi lepe. Precist komentare v konfigu
nestaci. Ja napriklad pohorel na dvojteckove syntaxi, kdy jsem tam misto
nich daval carky a on ignoroval povolene domeny (jeste jednou diky davro!).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications