software pro monitoring siti

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Čtvrtek Srpen 31 13:30:12 CEST 2000

zkuste to trosku rozvest, zda staci jen monitoring nebo potrebujete i ty
zarizeni ovladat (napr. po snmp). pokud jen monitor, tak je vcelku dobry
netsaint, pokud chcete i ovladat a mate dost penez, tak HP OpenView :)

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
PGP FP: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++