software pro monitoring siti

Petr Vacha petr.vacha na pvt.cz
Čtvrtek Srpen 31 18:29:44 CEST 2000

znouza wrote:
> zkuste to trosku rozvest, zda staci jen monitoring nebo potrebujete i ty
> zarizeni ovladat (napr. po snmp). pokud jen monitor, tak je vcelku dobry
> netsaint, pokud chcete i ovladat a mate dost penez, tak HP OpenView :)

Staci mi jenom monitoring. Co se tyce ceny tak je unosna hranice do $1000USD.

--
S pozdravem Petr Vacha

Petr Vacha                Phone: +420 66 7116534
PVT a.s., o.z.Jihlava   Fax.:    +420 66 7116543
Brnenska 71              E-mail: petr.vacha na pvt.cz
Jihlava
586 01                     http://www.linux.cz
Czech Republic
http://www.pvt.cz