joe a syntax colorize

Čtvrtek Srpen 31 13:50:41 CEST 2000

> [...]
> citelne tak nove features prijdou...
>
>  Ale za todle:
>
> int fmtpos(s,goal)
> char *s;
>  {
>  char *org=s;
>  int col=0;
>  while(*s && col!=goal)
>   {
>   if(*s=='\\')
>    switch(*++s)
>     {
>     case 'u': case 'i': case 'd': case 'f': case 'b':
>     case 'U': case 'I': case 'D': case 'F': case 'B':

	Pravda, source je ponekud 'malo' ukecany, nicmene presne vecny (s
ohledem na optimalizaci pouziti promennych => pritupu do pameti) a
priznam se, ze muj kod casto nevypada o mnoho lepe (mam potrebu ++/--
davat take hned na misto, kde uz to nevadi nebo potrebuju bez other-side
efektu). Algoritmus chapu temer hned, jen mi chvili trvalo nez jsem
pochopil, co ze to vraci na konci ten return. Deklarace ala K&R snad
nevadi (snad misto goto je vhodnejsi v tomto pripade continue nebo proc
rovnou ne break).
	Ja vim, ze zapisy ala *++s jsou mene prehledne pro ty, kdo casto
neprogramuji (nejsem az zase takovy prase, ja aspon zavorkuju) a
neprohlizi cizi source, ale v tomto problem nebude... paklize je treba
udelat tuto praci, ujmu se ji... - v podstate staci vykopat strukturalni
nedostatky v kodu a okomentovat (pripadne vysvetlit, co autor zamysli),
ostatni kostrukce mi pripadaji jako zakladni poucky o pointerove
aritmetice na ktere si prave jazyk C/C++ (oproti oblibene Jave) zaklada,
tak proc ji nevyuzivat se vsemi vyhodami? (BTW kdo opravi mou
anglictinu, at si cesi nedelaji ostudu?)

> ...bych autora mucil, zbavil volebniho prava, zakazal se rozmnozovat...

	:) auuuu to boli, snad jen by mohl komentovat, jinak tech pripominek
moc byt nemuze...

>  Mozna pouzit indent + dopsat komentare? Pokud to nekdo udela bude milovan,
> zboznovat a uctivan ... joe pouziva dost lidi. Protoze je nejlepsi:-)

	Pohodicka, ja uz zacal premyslet co vsechno budu muset udelat pro color
syntax-highlight vcetne nocnich mur nad programovani virtual
terminals...

BTW kde rostou opravdu aktualni source??? (CVS to asi nema, coz?),
zacinam mit chut pro svuj milovany editor neco udelat...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno