joe a syntax colorize

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Srpen 31 14:17:06 CEST 2000

On Thu, 31 Aug 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> [...]
> ohledem na optimalizaci pouziti promennych => pritupu do pameti) a
> priznam se, ze muj kod casto nevypada o mnoho lepe (mam potrebu ++/--
> davat take hned na misto, kde uz to nevadi nebo potrebuju bez other-side
> efektu). Algoritmus chapu temer hned, jen mi chvili trvalo nez jsem
> pochopil, co ze to vraci na konci ten return. Deklarace ala K&R snad
> nevadi (snad misto goto je vhodnejsi v tomto pripade continue nebo proc
> rovnou ne break).
> 	Ja vim, ze zapisy ala *++s jsou mene prehledne pro ty, kdo casto

 O to neslo, blbost jako *++s je jasna asi kazdemu, jde o to, ze autor
mel na klavesnici porouchany Enter a Tab.

 Na zacatku souboru je jen licence, u funkci neni napsano vubec nic.
Vsechno je to v jednom adresari, ./configure to nezna  apod.

 Jednu peknou vlastnost tam vidim, ten clovek psal zasadne kratke funkce
ccc 30 radku.

> tak proc ji nevyuzivat se vsemi vyhodami? (BTW kdo opravi mou
> anglictinu, at si cesi nedelaji ostudu?)

 IMHO za to nikdo nikoho buzerovat nebude.

> 	:) auuuu to boli, snad jen by mohl komentovat, jinak tech pripominek
> moc byt nemuze...

 Zkuste neco takoveho poslat do nejakeho vetsiho projektu...

 v debianu je v2.8

 Kazdopadne hodne stesti.... :-)

					Karel