Announce a dotaz - KDE 2.0

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Prosinec 1 01:44:58 CET 2000

On 01/12/2000, Jiří Mlíka wrote:

>      No, parada, to jsem potreboval. Akorat by mne zajimalo co to bude za
> balicky. Doufam, ze rpm, co pujdou nainstalovat do RH 6.2 CZ jinak je

Na tom CD casopisu Internet je bohuzel verze pro RH 7.0.

> mi to na dve veci :-) Stale  casteji se setkavam s baliky rpm formatu
> 4.0, co mi nejdou nainstalovat.

Verze RPM je to nejmensi (staci upgrade na verzi 3.0.5, ta umi i balicky
s cislem verze 4 - viz ftp://updates.redhat.com/), horsi je to s verzemi
knihoven atd.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas