Announce a dotaz - KDE 2.0

Pátek Prosinec 1 08:36:16 CET 2000

>      No, parada, to jsem potreboval. Akorat by mne zajimalo co to bude za
> balicky. Doufam, ze rpm, co pujdou nainstalovat do RH 6.2 CZ jinak je mi to na
> dve veci :-) Stale  casteji se setkavam s baliky rpm formatu 4.0, co mi nejdou
> nainstalovat.

	Pokud si stahnete balicky primo u Annoncovanych zdroju a pred instalaci
(nebo i po ni - muj pripad) odinstalujete KDE 1.1.2 (ktere sice
koexistuje, ale napr. OVladaci panel se s tim zrovna 2x moc nevyrovna,
resp. vyrovna - mate nastavovani oboji...;-))), nainstalovani je bez
problemu, jedine, co jsem musel udelat je to, ze jsem v nastaveni fontu
font 'Helvetica' musel presvedcit ze je ISO8859-2, protoze jinak to
renderovalo vsechno jakymsi Fixed hodne nizke kvality... Prubnul jsem
vsechny baliky vcetne KOffice (mimochodem halsi se jako pre-beta1) a zda
se to OK, jedine, co mi chybi je libbz2 kde to roste? - nutne pro
kpackage...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno