Announce a dotaz - KDE 2.0

Ing. Juraj Václavík jik na skoda-ujp.cz
Pátek Prosinec 1 07:47:17 CET 2000

Dobrý den,
u Koffice jsem nejvíce problémů shledal u filtrů - jsou nestabilní a je jich
málo (jen vlastní formát a MS-Office 97/2000). Filtr pro DOC mě na příliš
mnoha dokumentech spadl nebo nepřečetl dokument správně - čs písma. Teď si
již nepamatuji, ale myslím, že RTF tam ani není.

Jinak bych uvítal, aby na CD bylo KDE nedávno ohlášené verze 2.0.1 (viz
www.kde.org).

Zdravím
Juraj Václavík
jik na skoda-ujp.cz