dotaz na postgresql

Jirka 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Pátek Prosinec 1 08:31:38 CET 2000

> mam tabulku base, ktera obsahuje krom jineho sloupec ID, ktery chci, aby
> byl unikatni. Udelal jsem si tedy index (create unique index on base

Jsem v tomto smeru zacatecnik, ale mozna Vam poradim. :-)

Myslim si, ze musite oznacit jako jedinecny uz sloupec v tabulce, ne az v
indexu. Cili ji zkuste vytvorit asi takto:
create table base (id int primary key unique, ...)

Podle me by pak 'id' bylo jedinecne, jeste by se dalo prihodit treba
auto_increment. Postgres je snad dokonce tak chytry, ze si pamatuje pouzita
'id', takze se tim da zajistit unikatnost 'id' i po vymazani nektere vety.

Jirka 'Eagle' Novak
eagle na unicode.cz