dotaz na postgresql

Pátek Prosinec 1 08:32:43 CET 2000

> mel bych takovyto dotaz ohledne PostgreSQL:

	Priste na databases na linux.cz, jinak Te mistni osazenstvo zaprudi...;-)

> coz se mi nelibi, nicmene v dokumentaci jsem nenasel, jak to udelal jinak.
> Jde to nejak ?

	Chces normalni vec, ktere se rika referencni integrita. Moznosti jsou
ruzne, v pripade PgSQL 7.0+ mas moznost vyuzit foreign keys, paklize
Tvoje databaze podporuje aspon triggery (starsi verze PgSQL - nizsi jak
7.0), muzes to udelat pres ne...

	Doporucuji si stahnout knizku, co pise Momijan pro O'reilly - je na
http://www.postgresql.org v PDF formatu, zde je vse podrobne a
srozumitelne, opisovat to je noseni drivi do lesa...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno