httpd > strip ?

Pátek Prosinec 1 10:37:31 CET 2000

On Thu, 30 Nov 2000, RichardS wrote:

> Nebolo by lepsie nakompilocat php ako module ? trebars cez APXS
> mam podobnu konfiguraciu a httpd ma (bez stripnutia) nejakych ~700KB

httpd je sice pak na disku mensi, ale protoze stejne musi ten modul
byt na disku i pak naloadovan do pameti (pokud ho chcete pouzivat), tak se
nic neusetri (spis naopak, protoze dynamicke linkovani ma obecne
nezadnedbatelny overhead a v pripade Apache jsem ziskal jiste pochybnosti
o tom, jestli to stoji za to, protoze stejne meni interfejs kazdou druhou
verzi serveru, takze clovek pak musi stejne ty moduly vsechny
prekompilovat :> )