VYRESENO: Bridge k.2.2.14 - ethernet - bezdrat

Pavel stancik na iweb.cz
Pátek Prosinec 1 10:05:09 CET 2000

Takze nad jadrem 2.2.16 ten bridge bezi.
Notebook se Symphony vysila na bridge se semphony a ethernetem, z ethernetu
to jde pres HUB do site.
Nez se nauci ARP, tak to doopravdy trva kolem 15-30 sec.

Pavel

Pavel píše ve zprávě <903a26$hor$1 na ern.kit.vslib.cz>.