XFree86 pri 16bpp zlobi pri pripojeni na Solaris

Pátek Prosinec 1 10:46:22 CET 2000

On Thu, 30 Nov 2000, Borek Lupoměský wrote:

>    Mam Linux s XFree86 4.0.1 a pouzivam ho jako terminal k Solarisu. Ve
> 32 a 24bpp mi fungje bez potizi, ale v 16bpp vetsina aplikaci na tom
> Sunu rovnou coredumpuje, jine maji zmrsene bitmapy. Nevite, jestli to
> neni nejaky znamy problem, resp. jestli se s tim da neco delat?

Jestlize coredumpuje ten program na Solarisu, pak je na 90% zmrseny ten
program nebo Solarisove knihovny. Ono je 16bpp...lepe receno DirectColor
visual...trochu problematicke, protoze se musi jednotlive barevne slozky
spravne naskladat do dvou bajtu a ty se pak musi ve spravnem poradi poslat
na server. Muzete vyzkouset nejakeho "zarucene spravneho X klienta",
abyste otestoval, jestli to funguje dobre na urovni Xlibu.

> Tech 16bpp potrebuji, protoze na 32 nebo 24bpp nemam dost pameti (pri
> rozumnem obnovovacim kmitoctu).

Mozna je nova graficka karta stejne nejlevnejsi reseni. :)