XFree86 pri 16bpp zlobi pri pripojeni na Solaris

Borek Lupoměský borekl na volny.cz
Pátek Prosinec 1 11:03:17 CET 2000

On Fri, 1 Dec 2000, Pavel Kankovsky wrote:

PK> Jestlize coredumpuje ten program na Solarisu, pak je na 90% zmrseny ten
PK> program nebo Solarisove knihovny. Ono je 16bpp...lepe receno DirectColor
PK> visual...trochu problematicke, protoze se musi jednotlive barevne slozky
PK> spravne naskladat do dvou bajtu a ty se pak musi ve spravnem poradi poslat
PK> na server. Muzete vyzkouset nejakeho "zarucene spravneho X klienta",
PK> abyste otestoval, jestli to funguje dobre na urovni Xlibu.

   V Hummingbird Exceed to funguje bez problemu.

PK> Mozna je nova graficka karta stejne nejlevnejsi reseni. :)

   No, to je i muj nazor, ale ted jeste o tom presvedcit sefa. BTW,
mluvime o rozliseni 1600x1200... to uz musi byt trosku slusnejsi karta,
aby to zvladla v 32bpp/100 Hz.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.volny.cz/borekl/                  PGP keyid: B6A06AEB
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========