Linux a db2

Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de
Pátek Prosinec 1 17:11:00 CET 2000

Dobre odpoledne,
chtel bych se zeptat, jestli tady nekdo nema zkusenosti s
uspesnou instalaci db2 a byl by ochoten mi poradit.
Stahl jsem si verzi 7.1 (databaze) a pokusil se ji nainstalovat.
Bohuzel instalace po me zacala pozadovat jakesi rpm db2dfsc,
coz jak jsem zjistil, je nejaky Distributed File System (omlouvam
se vsem priznivcum daneho systemu). Toto rpmko bohuzel ovsem
v instalaci neni... Dal jsem nepokrocil, v manualu o tom nic neni a
na strankach ibm ted zoufale bloudim a hledam nejake informace.
Budu tedy vdecny za kazdou radu.
S pozdravem Martin Chaloupka