Linux a db2

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Prosinec 1 18:12:00 CET 2000

Take jsem se pokousel o instalaci db2 na Linux a pokud postupujete podle
README, tak to jde. Ale pak se mi nic nepodari uz delat. Mel bych zajem taky
ji rozchodit.
Tedka se pripojim svym dotazem: Muze vadit, ze adresar /usr/IBMdb2 je symlink
nekam jinam? Klidne bych pustil nejaky chlup, kdyby mi byl nekdo napomocen.

Libor Chocholaty