Linux a db2

Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de
Pátek Prosinec 1 19:20:39 CET 2000

> Take jsem se pokousel o instalaci db2 na Linux a pokud postupujete
> podle README, tak to jde. Ale pak se mi nic nepodari uz delat. Mel
> bych zajem taky ji rozchodit. Tedka se pripojim svym dotazem: Muze
> vadit, ze adresar /usr/IBMdb2 je symlink nekam jinam? Klidne bych
> pustil nejaky chlup, kdyby mi byl nekdo napomocen.
>
> Libor Chocholaty

Dik moc, aspon ze tak. Jdu propatrat web, jestli neni nekde
konference k tyhle databazi a dam vedet, jak jsem dopadl...
Zdravi Martin Chaloupka
P.S. a doufam, ze to nezavisi na distribuci linuxu jako Oracle - ted
ho instaluju na mandrake 7.2 a zacinam premyslet o "upgradu" na
rh 5.2 :-).