Michani ECC pameti

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Sobota Prosinec 2 03:44:52 CET 2000

take zdravim ranni ptacata (nebo nocni ptaky ;-))))
tezko rict, ja osobne bych byl radeji opatrny a pozorne bych system sledoval
pri praci.
vadit by to ale asi nemelo, ale pady systemu na ruznych pametech (stacilo od
ruznych vyrobcu) jsem uz videl ;-)))
zdravi martin dvorak