Michani ECC pameti

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Prosinec 4 10:49:41 CET 2000

Dobry den,

Martin Dvorak wrote:

> take zdravim ranni ptacata (nebo nocni ptaky ;-))))
> tezko rict, ja osobne bych byl radeji opatrny a pozorne bych system sledoval
> pri praci.
> vadit by to ale asi nemelo, ale pady systemu na ruznych pametech (stacilo od
> ruznych vyrobcu) jsem uz videl ;-)))
> zdravi martin dvorak

> jen

pamet spolehlive otestnete kompilaci jadra (nebo muzete pri vetsi
pameti pustit na vedlejsim terminalu kompilaci jeste jednou
(samozrejme v jinem adresari). Pokud to neskonci SEGFAULT-em
(signal 11), tak by to melo slapat fine...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72