RH 7 tuhne pri inicializaci swapu

Sobota Prosinec 2 09:34:30 CET 2000

On Sat, 2 Dec 2000, Zdenek Svarc wrote:

> Redhat 6.2 se skutecne instaloval OK. Byl bych vsak moc rad, kdyby se
> ozval nekdo s radou jak na E55 :-) a RH 7.0 nebo aspon nekdo s rozumnym
> vysvetlenim, proc to tuhne pri "enabling swaping place"

Zkuste si tipnout, co to muze byt.

Ja jako prvni tip davam jadro. Zkuste do nabootovat s parametrem
init=/bin/sh, pokud to nepujde, nastavte v BIOSu konzervativni hodnoty
nebo dat nizsi jadro na disk v jinem pocitaci (resp. prendejte jiny disk
do tohodle pocitace). Zakazte swap (editace /etc/fstab). Postupujte
vylucovacim zpusobem....

--
                        Milan Kerslager