smbfs, smbmount a NLS (~cestina)

Martin Kavalec kavalec na vse.cz
Neděle Prosinec 3 22:50:16 CET 2000

Zkusil jsem smbfs-2.2.18-pre1.patch (na 2.2.17, bez problemu)
(z http://www.hojdpunkten.ac.se/054/samba/), v make menuconfig
nastavil v Native Language Support  Default NLS Option na
iso8859-2, v Network File Systems Default Remote NLS Option
na cp852, zkompiloval, naistaloval, rebootoval a funguje to.

Navic uz to ustoji, kdyz nekdo ten druhy komp vypne a nezatuhnou
vsechny procesy, ktere se pokusi do pripojeneho adresare vstoupit.
(nahlasi I/O ERROR). Odpojit smbumountem to sice nejde (taky
nahlasi I/O Error), ale aspon root muze takto mrtvy adresar
odpojit umountem (jaky pokrok <g>!). Nepouzivam to nijak
intenzivne, ale zatim jsem zaznamenal jen zlepseni.

Zdravi
martin