dalsi zahada (Was Re: ponekud specialni routovani)

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pondělí Prosinec 4 10:19:45 CET 2000

Me to bylo taky divny... ale technici nam tvrdili, ze po nejake uprave,
kterou na onom breezu provedli, uz muzeme do hubu nastrkat pocitacu
kolik chceme...?

Tibor Pittich wrote:

> Dňa 29. Nov 2000 o 20:18, Pavel Urban napísal(a):

> nie je to opat klasicky problem toho, ze je pozadovane od zariadenia viac ako
> je schopne? sa znamena station adapter, cize na pripojenie _jedneho_ pocitaca..
> takze si tam pripojite jeden pocitac s dvomi sietovymi kartami a budete robit
> medzi sietami NAT, alebo maskaradu....
> alebo zlozito budete zakazovat, aby po restarte zariadenie nedostalo mac adresu
> ziadneho ineho zariadenia ako eth karty v tom fw co ma byt default route pre tu
> siet...

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/