dalsi zahada (Was Re: ponekud specialni routovani)

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Středa Prosinec 6 15:00:34 CET 2000

hmmm, uz se nam to trochu vyjasnuje. zkusil jsem jit s tcpdumpem jeste o
neco niz a zjistil jsem, ze pakety smerujici zvenku na fw2 maji coby
cilovou ethernetovou adresu 0.0.0.0.0.1, coz asi nebude uplne v poradku
:-( zkusim vrazit do 'pc' jeste jednu sitovku a udelam z nej pidirouter
(dostane adresu ze site za fw2 a tak) :-/ snad to pomuze...

diky za reakce. temer urcite se jeste ozvu (pokud v navalu deprese
nevyskocim z okynka - je to pod strechou). preji krasny den!

Pavel Urban wrote:

> Ping -n jsem zkousel a nic. On kdyby nesel jenom ping, tak to jeste
> prekousnu, ale ono nejde ani nic jineho :-(

<snip>

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/