divne chovani X11 v redhat 6.2

fsda sd na dfsg.fsd
Pondělí Prosinec 4 11:51:02 CET 2000

Bohuzel nevim odpoved na tuto otazku, ale mam naprosto stejny problem i pod win95. Pomaha prepnuti do textoveho rezimu a zpet, tedy naprosto stejne. Mam PI-200, S3virge...
Mame ale stejne graficke karty, nemohl by byt problem v nich?

            Martin Linhart
            linharm1 na feld.cvut.cz

"Petr Vanicek" <vanicekp na utia.cas.cz> píše v diskusním příspěvku news:3A2B62E7.41C6 na utia.cas.cz...