divne chovani X11 v redhat 6.2

Pondělí Prosinec 4 13:05:11 CET 2000

On Mon, 4 Dec 2000, Petr Vanicek wrote:

> Po nejake chvili prace se zacnou X-win fonty na lokalnim display
> rozpadat na drobny soubor tecek (i barevnych) pismena, ale jsou "tusit".
> Pomuze prepnout do konzoloveho rezimu a zpatky do X-windows a nechat
> okna prekreslit. Pak je vse zase chvili v poradku. Jako dlohodobe reseni
> se mi to nelibi.
>
> HW - Duron 700, S3 VIRGE 4Mb - server  SVGA 1152x864 24 bpp, 128Mb RAM
> SW - RedHat 6.2 + posledni updates, KDE, jadro 2.4.0pre11.

No jo, S3. To je jedna velka chyba. Zkusil bych to ruznymi optiony doladit
(ja mam jeden z ViRGE modelu taky a tuhne mi to pri zvetsovani /lupa/ v
xdvi nebo ddd).

V souboru /usr/X11R6/lib/X11/Cards se pise:

NAME S3 ViRGE (generic)
CHIPSET S3 ViRGE
SERVER SVGA
NOCLOCKPROBE
LINE      #Option "xaa_benchmark"
LINE      #Option "fifo_moderate"
LINE      #Option "pci_burst_on"
LINE      #Option "pci_retry"
DRIVER s3virge
UNSUPPORTED

Dale bych se podival na ruzne noaccel, no_bitblt, sw_cursor a podobne
volby (k vzorovemu dostani v temze souboru). Vse se strka do sekce
/etc/X11/XF86Config pro HW karty (Section "Device").

--
                        Milan Kerslager