Linux Router Project 2.9.8 a ipfwadm

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Pondělí Prosinec 4 13:27:39 CET 2000

Dobre. Jak jsem pochopil, ipfwadm proste od jadra 2.1.102
vyse nedela to co predtim.
Zacal jsem tedy rucne pravidla prepisovat do ipchains (zda
se mi to jednodussi, nez do LRP shanet wrapper)

Vse se mi zda chapu, az na jedno. Nemuzu prijit na to, jak
namapovat porty. Poradi mi nekdo, jak mam prepsat tento
prikaz ?

ipportfw -A -t IP_prich_paketu/prich_port -R
IP_skutecneho_cile/cilovy_port

Diky, moc mi to pomuze

--
Kolbis

> [...]
>
> Ve sve stare verzi pouzivam pro filtrovani paketu prikaz
> ipfwadm a pro mapovani portu prikaz ipportfw a vse pracuje
> tak jak ma.
>
> V nove verzi prikaz ipportfw uplne chybel, tak jsem tam
> nakopiroval ten z verze 2.9.4 a nyni se to chova takto:
>
> "ipfwadm -I -f" vypise
> "ipfwadm: setsockopt failed: Protocol not available"
>
> "ipportfw -A -t odkud/port -R kam/port" vypise totez
>
> prikaz "ipfwadm -I -l -n" by mel vypsat nastavena pravidla
> odezva je
> "ipfwadm: cennot open file /proc/net/ip_input" a ten
soubor