Linux Router Project 2.9.8 a ipfwadm

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pondělí Prosinec 4 13:46:41 CET 2000

Roman Kolbábek wrote:

> Vse se mi zda chapu, az na jedno. Nemuzu prijit na to, jak
> namapovat porty. Poradi mi nekdo, jak mam prepsat tento
> prikaz ?
>
> ipportfw -A -t IP_prich_paketu/prich_port -R
> IP_skutecneho_cile/cilovy_port
>
> Diky, moc mi to pomuze

Musite to mit povolene v jadre, pak stahnout z fresheatu ipmasqadm,
prelozit, nainstalovat a pustit prikaz ipmasqadm portfw -a -P TCP -L
vnejsi.ip port -R vnitrni.ip port. Funguje pro UDP i TCP. Btw. tahle
otazka je tu taky kazdy tyden ...

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !