divne chovani X11 v redhat 6.2

Jirka 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Pondělí Prosinec 4 13:53:17 CET 2000

> HW -
> Duron 700, S3 VIRGE 4Mb - server  SVGA 1152x864 24 bpp, 128Mb RAM
> SW
> RedHat 6.2 + posledni updates, KDE, jadro 2.4.0pre11.
> --
>                                           Ing. Petr Vanicek

  :-) Ja mel tento problem pouze ve Windows, Xka chodily kupodivu vyborne
(pamatuji si, jaxem se podivoval, ze vyvojari ovladace pro linux udelali
lepsi praci nez vyrobce karty). Po vymene karty jiz ve windows problemy
nemam :-), ale XFree86 ve verzi 3.3.6 novou kartu nepodporuje a novejsi jsem
liny instalovat.

Cili abych to uzavrel, placnete se pres kapsu a poridte si libovolnou jinou
kartu, treba z bazaru. Myslim, ze Trio64 V+ chodilo dobre, ATIny snad take,
z drazsich pak nVidia nebo Matrox.

Jirka 'Eagle' Novak
eagle na unicode.cz