divne chovani X11 v redhat 6.2

Oldrich Sapak sap na ics.muni.cz
Pondělí Prosinec 4 14:46:23 CET 2000

On Mon, 4 Dec 2000, Petr Vanicek wrote:

> Nainstaloval jsem na novy stroj redhat 6.2 s KDE. Vse chodi, ale ma to
> jeden hacek:
>
> Po nejake chvili prace se zacnou X-win fonty na lokalnim display
> rozpadat na drobny soubor tecek (i barevnych) pismena, ale jsou "tusit".
> Pomuze prepnout do konzoloveho rezimu a zpatky do X-windows a nechat
> okna prekreslit. Pak je vse zase chvili v poradku. Jako dlohodobe reseni
> se mi to nelibi.
>
> HW -
> Duron 700, S3 VIRGE 4Mb - server  SVGA 1152x864 24 bpp, 128Mb RAM
> SW
> [...]

     Pred nejakou dobou (asi 1.5 roku) jsem resil stejny problem.
Mel jsem 2 stroje s identickym softwarem. P133 s S3 VIRGE Diammond Stealth -
bez problemu a Celeron 333 s neznackovou S3 VIRGE, na kterem se delo
presne to, co popisujete. Po prohozeni obou videokeret (se stejnym chipem,
ale jineho puvodu) jely oba stroje bez problemu. V te dobe jsem mel
jeste jiny Celeron 333 take s neznackovou, ale jinou, kartou S3 VIRGE
a byl bez problemu.
     Zrejme nezalezi jen na graf. chipu, ale napr. na pouzitych pametech
a jejich parametrech.

                             O. Sapak, UVT MU Brno