prihlaseni programu cvs

Daniel Fiser daniel na smartec.es
Pondělí Prosinec 4 20:18:08 CET 2000

Nene wrote on Mon, 04 Dec 2000 17:10:17 +0000:

> mam tu takovy veliky problemek: chci udelat cvs script, ktery by
> se prihlasil, stahnul adresar, zabalil ho a dany adresar zase
> smazal. pri realizaci jsem ale narazil na to, ze prikaz cvs login se
> vecne pta na heslo a nejde mu nijak rict, ze
> heslo je takoveto a nevyzaduj po me vstup z klavesnice. proste vzdy
> vyzaduje to
> heslo naklepat na klavesnici a dat enter :-(
> nevite nahodou nekdo, jak tento problem vyresit???

Zdravim.

Melo by Vam stacit jednou se prihlasit pomoci cvs login. Po zadani
Vaseho hesla z klavesnice se v $HOME vytvori soubor .cvspass s
cryptovanym heslem. Pri dalsi praci s CVS po novem prihlaseni se napred
precte tento soubor a pokud je heslo OK, provede se checkout.

Daniel Fiser, <daniel at smartec.es>
Smartec MPJ
Madrid, ES