jak pridat vypnuti displaye do jadra

Petr Šobáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Úterý Prosinec 5 01:53:06 CET 2000

Dne Po, 04 pro 2000 jste napsal(a):
> Ahoj,
> chtel jsem si upravit jadro, aby umelo vypinat muj display [u
> notebooka].
> Nejsem zadny kernel hacker, ale jako umisteni rutinek pro 'usnuti' a
> 'probuzeni' displaye jsem urcil fce blank_screen() a unblank_screen()
> v drivers/char/console.c, a to jejich konec [pred ukoncovaci }].
> Provedl jsem, prelozil, funguje to skvele, az na ten problem ze se
> mi display vypne nejen po sleepovem timeoutu, ale i pri nastartovani X.
> Cili X se nastartuji, ale vypne se mi display. Po exitu se ovsem zase
> rozsviti.

> [...]

Proc tak blbe? Pokud vim tak v jadru je primo polozka apm.
Prelozim a funguje ok jak na 486DX4 120Mhz  tak na k6-2 300Mhz

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!