jak pridat vypnuti displaye do jadra

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pondělí Prosinec 4 12:51:13 CET 2000

Ahoj,
chtel jsem si upravit jadro, aby umelo vypinat muj display [u
notebooka].
Nejsem zadny kernel hacker, ale jako umisteni rutinek pro 'usnuti' a
'probuzeni' displaye jsem urcil fce blank_screen() a unblank_screen()
v drivers/char/console.c, a to jejich konec [pred ukoncovaci }].
Provedl jsem, prelozil, funguje to skvele, az na ten problem ze se
mi display vypne nejen po sleepovem timeoutu, ale i pri nastartovani X.
Cili X se nastartuji, ale vypne se mi display. Po exitu se ovsem zase
rozsviti.

Mohl by mi prosim nekdo poradit kde je vhodne misto pro umisteni kousku
kodu pro vypinani displaye? Btw je to starsi 486ka a vubec nezna slova
jako DPMS :)

Diky

--

                                    Jan Klügl