Linux Router Project 2.9.8 a ipfwadm

Petr Šobáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Úterý Prosinec 5 01:37:36 CET 2000

Dne Po, 04 pro 2000 jste napsal(a):
> Preji pekny den.
>
> Provozuji vcelku bez problemu LRP 2.9.4 s jadrem 2.0.36 a v
> soucasne chvili se snazim prejit na novejsi LRP 2.9.8 s
> jadrem 2.2.16.

....blablabla

> Chtel bych ipfwadm pouzivat, dokud to spolehlive nepojede a
> teprve potom prejit na ipchains.
>
> Vi nekdo v cem delam chybu ? Nebo proste ipfwadm na novem
> jadre nejede ?

ipfwadm na novych jadrech nefunguje, jinak v RH6.2CZ je skript
ipfwadm ktery tyto udaje prevede na ipchains.

> S tim souvisi dva dalsi dotazy:
> - Je nekde k sehnani pekny cesky popis prikazu ipchains ?
> Ipfwadm je pekne popsany v knize "Linux v kostce", ale o
> ipchains tam neni ani radka.
> - Neexistuje nejaky programek, ktery by prikaz ipfwadm
> "prekopal" na ipchains ?

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!