RH 6.2 + lilo 0.21?

Hrubý Petr petr.hruby na vitkovice.cz
Úterý Prosinec 5 08:43:46 CET 2000

Zdravim konferenci,

chci si overit jednu vec. Nez si ji obstaram, obsahuje distribuce RH 6.2 zavadec lilo verzi 0.21?
  Pri instalaci na mem PC mi instalace RH 6.1 odmitla vytvorit adresar /boot na volnem miste ( zrejme na konci ) meho disku Seagate 20,4 GB, kde jsem si nechal 3GB volneho mista prave pro tento OS ( neznaje jeste jeho ruzna omezeni :-(  ). A nechce se mi odinstalovat stavajici OS pro vytvoreni mista na zacatku HDD.
  Predem dekuji za jakoukoliv informaci.S pozdravem
--
Petr Hruby,               petr.hruby na vitkovice.cz