ipmasqadm portfw v LRP2.9.8-2.2.16 nejede ?

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Úterý Prosinec 5 08:59:41 CET 2000

Preji pekny den.

Predne chci podekovat vsem, kteri mi radili ohledne LRP2.9.8
a ipfwadm/ipchains.

A ted k veci.

Porad se mi nedari namapovat porty.

Kdyz pravidla pro mapovani zadam, vse probehne zda se v
poradku, zadne chybove hlasky se neobjevuji. Pak ale dam:

"ipmasqadm portfw -l" abych si vypsal co jsem vlastne
nastavil a vysledek je tento:

Could not open "/proc/net/ip_masq/portfw"
Could not open "/proc/net/ip_portfw"
Check if you have enabled portforwarding

Oba soubory tam samozrejme nejsou. Jak si to mam vysvetlit ?
Nebo jak/kde mam portforwarding povolit ? Predpokladam, ze v
original jadre z IdiotImage LRP je vsechno v poradku.
Zacinam uvazovat o navratu k jadru 2.0.36 :(.

Diky za kazdou radu.

Kolbis