ipmasqadm portfw v LRP2.9.8-2.2.16 nejede ?

Stefan stefan.samecek na email.cz
Úterý Prosinec 5 10:40:25 CET 2000

On Tue, 5 Dec 2000 08:59:41 +0100, Roman Kolbábek <rkolbabek na volny.cz>
wrote:

>Preji pekny den.
>
>Predne chci podekovat vsem, kteri mi radili ohledne LRP2.9.8
>a ipfwadm/ipchains.
>
>A ted k veci.
>
>Porad se mi nedari namapovat porty.
>
>Kdyz pravidla pro mapovani zadam, vse probehne zda se v
>poradku, zadne chybove hlasky se neobjevuji. Pak ale dam:
>
>"ipmasqadm portfw -l" abych si vypsal co jsem vlastne
>nastavil a vysledek je tento:
>
>Could not open "/proc/net/ip_masq/portfw"
>Could not open "/proc/net/ip_portfw"
>Check if you have enabled portforwarding

> [...]

Též zdravím

jak tak koukám v /etc/modules je asi toto

<cut>
###IP Masq modules
#ip_masq_vdolive
#ip_masq_user
#ip_masq_raudio
#ip_masq_quake
#ip_masq_portfw
#ip_masq_mfw
#ip_masq_irc
#ip_masq_ftp
#ip_masq_cuseeme
#ip_masq_autofw
</cut>

máte odkomentovaný modul "ip_masq_portfw" ??

S pozdravem Pavel SVARC<stefan>