Abit KT7-RAID100

Vitezslav Skacel skacel na cis.vutbr.cz
Úterý Prosinec 5 12:02:15 CET 2000

> mam PC s touto deskou + Duron700, dale HDD IBM DTLA 307030, ten je
> pripojny pres raid radic HPT370, pokousim se instalovt linux RH 7.0, ale
> po nabootovani z diskety mi je oznameno, ze nemam zadny disk.
> moje otazka je, chodi to nekomu a pokud ano, co je k tomu potreba,
> nenasel jsem zadny ovladac pro tento radic, pokud ano, je potreba pri
> bootovani zadavat parametry jadru a pokud ano jake?

Resim uplne stejny problem, ted jsem si stahnul instalaci Red Hat 7.0.1
od VA linux (www.valinux.com), kde je jiz do jadra zkompilovan patch,
ktery umoznuje ATA100 (www.linux-ide.org). V soucasne dobe neni
mozne pouzit RAID. Opatchovane jadro mi neslo prelozit (chyba
prekladace na RH7.0?). Dale mi RH7.0 spatne pocital v MySQL
(pri pouziti SUM a GROUP BY v jednom dotazu - Intel i AMD).
RH 6.2 se po instalaci nerozbehne - skonci na pokusu o vypnuti
CPU ID Durona.

Jinak po testech s RH7.0 s diskem na ATA66 a nepretaktovanym
Duronem 600 jsem dosahl temer 2x vetsi rychlost www serveru pri vybavovani
dynamickych stranek nez na PIII 450 se SCSI-2 diskem, takze reseni
ABIT KT7-RAID100 povazuji za vyborne. Uvidime, co bude delat
RH 7.0.1 od VA Linuxu...

                                                                    Vitek
Skacel