Abit KT7-RAID100 [Padani linuxu na Duronech]

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Prosinec 5 18:47:31 CET 2000

On Tue, 5 Dec 2000, Vitezslav Skacel wrote:

> Resim uplne stejny problem, ted jsem si stahnul instalaci Red Hat 7.0.1
> od VA linux (www.valinux.com), kde je jiz do jadra zkompilovan patch,
> ktery umoznuje ATA100 (www.linux-ide.org). V soucasne dobe neni
> mozne pouzit RAID. Opatchovane jadro mi neslo prelozit (chyba
> prekladace na RH7.0?). Dale mi RH7.0 spatne pocital v MySQL
Ne, ale asi jste nezapnul kgcc nebo jak se jmenuje prekladac pro jadro.

> (pri pouziti SUM a GROUP BY v jednom dotazu - Intel i AMD).
Vemte MySQL z tcx a prelozte si vlastni, uz kvuli ceskemu trideni.

> RH 6.2 se po instalaci nerozbehne - skonci na pokusu o vypnuti
> CPU ID Durona.

Pred nekolika dny jsem konfrenci mystifikoval tvrzenim, ze AMD procesory
potrebuji jadro pro 386. Neni to tak docela pravda, chodi i lepsi jadra,
ale potrebuji pri bootovani parametr u lila x86_serial_nr=1, pripadne v
/etc/lilo.conf

append="x86_serial_nr=1"

Potom uz to bezi jak ma. Tem co jsem tim tvrzenim rozcilil se omlouvam.
Nova jadra uz by tim trpet nemela.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.