ipx protokol v RH 7.0

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Úterý Prosinec 5 14:26:29 CET 2000

zdravim,

narazil jsem na takovyto problem. Potrebuji z Wokeniho stroje
pripojeneho k Linux serveru (se sambou) pristupovat k Netware
serveru, ktery je pripojen v jine subsiti nez tento stroj.

Doinstaloval jsem si tedy balicky pro podporu ipx protokolu
(ipx-utils, ncpfs prislusnych verzi), prekompiloval jadro s podporou
ipx, nabootoval, nastavil sitove karty pomoci prislusnych
utilitek (ipx_configure, ipx_internal_net, ipx_router,
ipx_interface).
Pri pokusu namontovat svazky z Novell serveru mi oznamil, ze tento
nebyl nalezen. Pritom, kdyz jsem skoro srejny ukol resil cca pred 2-3
lety, tehdy jeste na RH 5.2, tak to celkem uspokojive chodi dodnes.

Kde bych zjistil, v cem se podpora pro ipx tak zasadne zmenila,
pripadne, kde delam chybu ???????????????

diky

--
L.V.
jezevec