ipx protokol v RH 7.0

Úterý Prosinec 5 13:44:05 CET 2000

On Tue, 5 Dec 2000 noel na beta.cermak.cz wrote:

> narazil jsem na takovyto problem. Potrebuji z Wokeniho stroje
> pripojeneho k Linux serveru (se sambou) pristupovat k Netware
> serveru, ktery je pripojen v jine subsiti nez tento stroj.
>
> Doinstaloval jsem si tedy balicky pro podporu ipx protokolu
> (ipx-utils, ncpfs prislusnych verzi), prekompiloval jadro s podporou
> ipx, nabootoval, nastavil sitove karty pomoci prislusnych
> utilitek (ipx_configure, ipx_internal_net, ipx_router,
> ipx_interface).

Neni potreba kompilovat nove jadro. To standardni ma IPX jako modul, ktery
se automaticky zavede...

> Pri pokusu namontovat svazky z Novell serveru mi oznamil, ze tento
> nebyl nalezen. Pritom, kdyz jsem skoro srejny ukol resil cca pred 2-3
> lety, tehdy jeste na RH 5.2, tak to celkem uspokojive chodi dodnes.
>
> Kde bych zjistil, v cem se podpora pro ipx tak zasadne zmenila,
> pripadne, kde delam chybu ???????????????

Ne, nezmenila. Podivejte se do Linuxovych novin nebo na moji domaci
stranku, tak je problematika celkem slusne popsana (i kdyz neaktualizovana
napr. o podporu NDS u prikazu ncpmount).

V kazdem pripade by melo chodi 'slist' a mel by byt videt ten server.
Jinak to nema cenu. U konfigurace IPX muzete pouzit autodetekci cisel siti
(nedoporucuji pro trvaly provoz) nebo nastavit rucne. Pozor na ruzne typy
ramcu (802.3, 802.2, Ethernet_II, Ethernet_SNAP).

--
                        Milan Kerslager