Error in loading shared lib & distribuce & udrzba

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Úterý Prosinec 5 13:33:21 CET 2000

Asi ti neodpovim na vse, ale zkusim to.

On Tue, 5 Dec 2000, Petr Spevacek wrote:
> 3] To souvisi i s druhym dotazem. Jak mam ten system nejak rozumne spravovat?
> Kdyz si instaluju nejaky veci ze zdrojaku, jak si mam udrzet prehled kam
> se vsechno podelo? Protoze jsem limitovan mistem, nemuzu udrzovat na
> disku vsechny zdrojaky. Jak mam potom delat upgrady, kdyz nova verze se
> instaluje treba jinam (/usr/bin, /usr/sbin, totez /usr/local). Fakt jsem
> nikde nenasel nejakej priklad. Dost mi chybi dokumentace pro lidi, kteri
> uz nejsou totalni zacatecnici a zaroven nejsou ani Linux guru :(
pkgtool & /var/log/packages & /var/log/scripts.
Je pravda, ze zatim jsem si vlastni balicek neudelal, ale log z make
se tam da ulozit rucne.
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 21493