ipx protokol v RH 7.0

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Úterý Prosinec 5 15:18:01 CET 2000

> Ne, nezmenila. Podivejte se do Linuxovych novin nebo na moji domaci
> stranku, tak je problematika celkem slusne popsana (i kdyz neaktualizovana
> napr. o podporu NDS u prikazu ncpmount).

No, neco se zmenti muselo, protze u zminene distribuce byla binarka
zvana ipxd, ktera vlastne jako demon zajistovala routovaci funkce pro
ipx protokol. A tuto jsem v dustribuci RH 7.0 nenasel...

> V kazdem pripade by melo chodi 'slist' a mel by byt videt ten server.
> Jinak to nema cenu. U konfigurace IPX muzete pouzit autodetekci cisel siti
> (nedoporucuji pro trvaly provoz) nebo nastavit rucne. Pozor na ruzne typy
> ramcu (802.3, 802.2, Ethernet_II, Ethernet_SNAP).

prikaz slist mi nezobrazi nic, vsechny prarametry si nastavuji sam,
automaticky nic (mame asi podobnou zkusenost). Na potize s ruznymi
ramci jsem si daval obzvlaste pozor, tyto souhlasi. K sitim jsem se
dostal pres Novella, pak k linuxu, takze je mi ipx protokol celkem
blizko. Proto nechapu, kde ti muze takhle blbe drhnout ....
:-(

--
L.V
jezevec