ako spustit script v php ak php je modul apache ?

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 5 17:03:50 CET 2000

Milan Kerslager napsal:

> Obvykle se stripuji jen binarky (to zrejme ve vsech distribucich vsechny),
> ale ne knihovny (aby bylo mozne ladeni). Na vykon Linuxu a obsazeni pameti
> to ma zanedbatelny vliv, protoze stranky se zavadeji on-demand a pokud
> tedy nevyuzijeme z te knihovny ladici symboly, tak se do pameti
> nedostanou a nam to tedy vubec nevadi.

az na to, ze libc-2.2.so neni 1MB ale 5MB, coz je dost velky rozdil. Rekneme,
ze muj /lib/ (jenom, bez podadresaru) 2MB -> 10MB to bych mozna jeste prezil,
ale /usr/lib z 55MB -> 250MB? dovedu si predstavit lepsi vyuziti tech 200MB

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<sgore> We Are Debian.  You Will Be Packaged. Media Opinion Is Irrelevant.