ako spustit script v php ak php je modul apache ?

Úterý Prosinec 5 17:08:46 CET 2000

On Tue, 5 Dec 2000, Petr Cech wrote:

> az na to, ze libc-2.2.so neni 1MB ale 5MB, coz je dost velky rozdil. Rekneme,
> ze muj /lib/ (jenom, bez podadresaru) 2MB -> 10MB to bych mozna jeste prezil,
> ale /usr/lib z 55MB -> 250MB? dovedu si predstavit lepsi vyuziti tech 200MB

Ja jeste delam rm -rf /usr/{info,doc,man}. Ale kdyby me nekdo stripnul
knihovny predem, asi bych ho nemel rad. Zejmena proto, ze male distribuce
si udelam sam a kompletni instalace ma dneska > 1GB, takze je to skutecne
zanedbatelne (pocitam-li, ze na rozumnou praci ja osobne potrebuji alespon
10GB volneho mista).

--
                        Milan Kerslager