jaky filesystem pro soubory >10G & RH6.2?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Prosinec 5 17:12:57 CET 2000

milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz (Milan Kerslager) writes:

> No jo, kdyz on o tom pise, jak kdyby tomu i veril (ze je SuSE nejlepsi).
> Jenze to mu nekteri, kteri delaji okolo distribuce vic jak 5 let neuveri
> :-) A to zejmena proto, ze vsichni vychazime ze stejnych zdrojaku a *neni*
> v lidskych silach, aby jakykoliv team okolo kterekoliv distribuce vyrobil
> pro 1000+ baliku ty "spravne" patche, ktere vyresi "vsechny" problemy, vse
> "100%" otestoval do posledni mrte a tak zajistil, ze tim pak bude ta
> nektera distribuce "nejlepsi". Nejlepsi zde bude totiz ten, kdo da nam (i
> [...]

Nejak jsem si nevsiml, ze by Pavel psal ze "1000+" baliku ma ty
"spravne" patche, ktere vyresi "vsechny" problemy. Navic SuSE se v
mailu vyskytlo pouze v zavorce jako priklad, takze takovy jazykovedec
by to vyhodnotil jako bezvyznamnou poznamku na okraj.

Jinak zbytek dopisu bylo k veci vic nez vsechny odpovedi na nej.

Brno, Czech Republic