jaky filesystem pro soubory >10G & RH6.2?

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Středa Prosinec 6 07:20:48 CET 2000

On Tue, Dec 05, 2000 at 05:12:57PM +0100, David Rohleder wrote:

> Nejak jsem si nevsiml, ze by Pavel psal ze "1000+" baliku ma ty
> "spravne" patche, ktere vyresi "vsechny" problemy. Navic SuSE se v
> mailu vyskytlo pouze v zavorce jako priklad, takze takovy jazykovedec
> by to vyhodnotil jako bezvyznamnou poznamku na okraj.

Ja to beru, protoze jen podlozil odpoved svou zkusenosti, kdyby mel zkusenost s
debianem, napsal by debian x.x. Tohle je naprosto regulerni, kazdy by
urcite napsal (jako pozdeji Yenya) prave to co preferuje on jako dopuruceni i
pro ostatni.

Martin