Dotaz na konkretni PCI modem ...Deskporte 56kInternal/L

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Středa Prosinec 6 11:41:29 CET 2000

Okrina Miroslav wrote:

 Kolega zde psal ze pokud tam jsou dva chipy a vice, nemusi se jednat o
 SW ...on to zrejme ani 100% sw modem nebude, to by bylo i v te zakladni
 specifikaci, kterou jsem na netu nasel ...navic jsou tam cipy dva,
mozna
 vic...to jsem rozeznal z obrazku. Kazdopadne jste si jisty ze to
 fungovat nebude ? Muzu to takhle zakaznikovi rici ? :) nebo to mam
 radeji odskouset ... grrrrr, internal modems sux, windows sux :)

 --
 Okrina Miroslav alias CRITTER
 HW/SW support