Dotaz na konkretni PCI modem ...Deskporte 56kInternal/L

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 6 11:09:41 CET 2000

| Odesílatel: Okrina Miroslav <mokrina na envinet.cz>
|
| Zakaznik si koupil kdesi tento PCI modem:Deskporte 56K Internal/L
| Dle dokumentace na cz webu jsem zjistil jen ze obsahuje chipset Lucent a
| je P&P, dalsi uzitecne specifikace tam boduzel nejsou a na mezinarodnich
| strankach je uplne prd. Zadam vas tedy o radu: Jde mi jen o to, zda se
| mam vubec pokouset to rozchodit, bude to vubec fungovat ? Dle howto jsem
| pochopil ze se nesmi jednat o soft modem, ale jak mam zjistit jestli je

Pod nicim jinym, nez M$wokna to nepojede. Ale muze vas potesit, ze ac je to
winmodem, tak P-233MMX zatezuje do 20%.

| trapil a jak dopadl ? Diky moc za informace.

Pod linuxem nejde

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz