Abit KT7-RAID100 [Padani linuxu na Duronech]

Vitezslav Skacel skacel na cis.vutbr.cz
Středa Prosinec 6 12:10:27 CET 2000

> Ne, ale asi jste nezapnul kgcc nebo jak se jmenuje prekladac pro jadro.

Uz jsem to taky zjistil, diky.

> Vemte MySQL z tcx a prelozte si vlastni, uz kvuli ceskemu trideni.

MySQL jsem samozrejme prekladal (3.23.27) - musim pouzivat
23kovou verzi, protoze jsem si zvykl na ORDER BY RAND()
S RH7.0 to nepocitalo dobre (SUM,GROUP BY)- predpokladam,
ze je chyba v nejake knihovne v RH7.0. Stejna verze MySQL v RH6.2 funguje dobre
- na Intelovi, Durona jsem netestoval, protoze jsem neznal nasledujici
doporuceni:

> Pred nekolika dny jsem konfrenci mystifikoval tvrzenim, ze AMD procesory
> potrebuji jadro pro 386. Neni to tak docela pravda, chodi i lepsi jadra,
> ale potrebuji pri bootovani parametr u lila x86_serial_nr=1, pripadne v
> /etc/lilo.conf
>
> append="x86_serial_nr=1"

Zkusim, diky za radu
                                                    Vitek