SQUID & SSL

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Prosinec 6 13:55:45 CET 2000

zdravim ..

metodou PO ( pokus / omyl ) som vysledoval, ze squid spojenia na SSL server
vracia s hlaskou  REDIRECT a nasledne sa klient pripaja priamo na port 443
na https serveri ..

neda sa nejako squid presvedcit, aby cez neho slo aj ssl spojenie ( nemusi
pochopit o co v paketoch ide, ale len cisto robit proxy ) ?

siet je za FW a nerad by som z nej nieco pustal na priamo von ( aj ked cez
maskaradu a len na 443 port )

v squid konfiguraku som nejako nic nenasiel o tomto ( alebo som mozno
prehliadol )

verzia squid nie je podstatna .. mozem robit upgrade aj downgrade podla
lubovole ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying